Sara

tass tass

Publicerad 2011-07-24 22:16:54 i Allmänt

Nu har jag min egen lilla tassimo här hemma :) Köpte en i vit, men det fanns en hel del färger att välja på. Har testat den och den funka bara bra. Vi va även en sväng på IKEA, där köpte jag en ljus matta till hallen. Men den ska jag bara ha framme när det kommer någon, haha :) Min katt smutsar bara ner den (spyr alltid på mattorna) så den ligger i förrådet nu..
Ska försöka sova nu men jag är jätte pigg. Semester om 2 dar bara!!!!! wohoo :)
Blir väl till att se en film, eller kanske läsa en bok så jag somnar.

Kommentarer

Postat av: Millan

Publicerad 2011-07-25 13:32:14

Men Sara din lilla knäppis, varför köper du en sån när du inte dricker kaffe?! Hahaha :) Får komma hem och dricka kaffe hos din nån dag då ;) Kraam

Postat av: Sara

Publicerad 2011-07-25 22:26:03

Jag dricker visst kaffe, men inte varje dag som så många gör. Köpte den mest för att ha kaffe när man får besök. Men denna gör ju te och choklad drycker också :)

Du är så välkommen :)

Postat av: Millan

Publicerad 2011-07-26 08:09:09

Aha, jag tyckte att jag läst nån gång att du inte drack kaffe, men då förstår jag! Riktigt snygg är den iaf!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-07-27 00:03:48

Riktigt fin i vit. Fräsch! Blev nästan sugen att byta min till en vit ;)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-07-27 12:56:49

Ja vitt är alltid fint :) Färgen heter Coconut White, bara det är ju fräscht :) Och denna modell finns i Glossy Black också. Den är ju jätte fin den med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela