Sara

Mot mörkare tider

Publicerad 2011-06-22 14:34:18 i Allmänt

Sommarsolståndet har varit gott folk och nu går vi mot mörkare nätter. Känns som om sommaren knappt har börjat förrän den tar slut. Allt går så himla fort just nu, åren bara tickar på...

Annars då.. Va uppe på heron med syster och tittade på X- men first classi helgen som var.. Väldigt bra film :) Och så blev det självklart Pizza Hut! Ett måste när man är på heron enligt mig. Appropå heron, någon som vill se nya Harry Potter filmen? Den går att boka nu ju. :)


Ska göra en felanmälan till kustbostäder idag så att jag kan få upp mina gardiner igen, och sen städa inför midsommar då familjen kommer hem till moi och äter och myser :)

Regna ju jätte mycket för en vecka sen typ. Så när jag vakna möttes jag av detta:


Tror att jag behöver byta fönster, eller fönsterkarm kanske..Är nog orginal ca 1900- talets början


Någonstans utanför Ripsa tror jag detta var..

Min lilla sömntuta :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-06-23 16:09:23

Jag följer gärna med och ser Harry P. Vi drar ihop ett gäng och åker upp tycker jag :)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-06-23 21:02:14

Vad kul :) Hur jobbar du den 16 juli då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela