Sara

Summer 2011

Publicerad 2011-06-29 15:26:32 i Allmänt

Då har midsommarhelgen varit och nu är det inga röda dagar i sikte på lääänge.. Tror att nästa är Allahelgona eller nått. Men som tur är har man semester 27 juli!!! :)
Väntar nu i veckan på att Campus ska skicka ett kuvert till mig om utbildningen i höst. Anatagningsbesked...

Helt underbart väder vi har nu ju :) Precis lagom varmt och lagom med vind också. Hoppas att det är lika fint väder i augusti bara. Planerna på semestern är inte så mycket än, så bara att höra av er om ni vill träffas tjejer!! Jag har semester till den 22 augusti..
Några planer som redan är klara är:
# Åka till Stockholm med Malin ö den 29-30 juli
# Stockholm (Gröna Lund) 8 augusti
# Lidköping 16-18 augusti

Och sen lite småresor. Ska b.la göra nåt med pappa är det tänkt också, frågan är bara vad...
Och sen om man kan räkna med resan i höst också. Costa Meloneras den 21-28 oktober. Vi har ju bytt ställe, först hade vi bokat på Costa Calma (Fuerteventura) Men nu ska vi till Gran Canaria istället. Tror att det blir mycket bättre här för här har vi den underbara stranden i Maspalomas :)

Så där har ni det, saras planer för sommaren ;) haha

Nu ska jag göra mig klar och skutta ut en stund i det vackre vädret!!
kram

 Maspalomas stranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela