Sara

på väg...

Publicerad 2011-03-01 17:39:44 i Allmänt

Nu drar jag iväg till syster för lite välbehövligt Veronica Mars maraton, men innan det ska jag äta. Blev ingen lasagne igår, för jag hade inte tillräckligt med mjölk :(  Blev rikigt sur eftersom jag längtat efter just lasagne i flera dagar. Och för er som tänker på vart jag bor, så nej, jag orkade verkligen inte gå och köpa heller....

Imorgon blir det heldag med pluggning, har fastnat på en fråga (alla min grupp verkar ha gjort det) så pappa ska hjälpa till imorgon med den. Sen på torsdag blir det till att handla en massa inför helgen, kommer nog ta en hel del tid, och städa sen också...hmm
Sen på fredag fyller jag år!!! Wohoo   Eller det är kanske inget att vara glad över, bara ett år kvar tills man är 25år och sen närmare till 30...
Och på lördag kommer tjejerna!!   :)

kram på er!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-03-01 21:58:49

Ska bli jättekul på lördag! Ska jag ta med singstar? Hör av dig om du vill ge igen på dina grannar men fin-sång hela natten! haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela