Sara

Show me your teeth

Publicerad 2011-03-10 12:49:35 i Allmänt

Som alla redan vet så är jag en sucker för vampyrserier/filmer/böcker. Vampire Diaries är just nu den bästa enligt mig Har följt den i något år nu, eller är det 2 år kanske det är.. Har läst alla böckerna och för en gång skull så är serien så mycket bättre. Kanske har det att göra med att Ian Somerhalder är med?? Sjukt snygg.. Och som om det inte vore nog så håller han på med hästar och har startat en foundation(http://www.isfoundation.com/) för att hjälpa djur i nöd. Kan det bli bättre???!!
Är inte alls besatt.. haha ;)
Så vad säger ni tjejer, snygg eller vad?




Kommentarer

Postat av: Millan

Publicerad 2011-03-10 14:05:34

Hmm, var han med i lost en gång i tiden? Tycker jag känner igen honom. Hur som helst, SÅÅÅ snygg!

Postat av: Sara

Publicerad 2011-03-10 15:23:26

Yes han va med i den.. Boone tror jag han hette..Men jag har för mig att han dog rätt fort.

Postat av: fia

Publicerad 2011-03-11 11:47:09

Håller med, han är äkta ögongodis ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela