Sara

utslängd

Publicerad 2011-03-25 21:29:24 i Allmänt

I tisdags när jag skulle logga in på BB (där jag pluggar över internet) så kom jag inte in. värsta paniken ju, för det va min tur att göra ett protokoll över min grupps diskussion. Nu efter mycket slit och ångest och hjälp av itsupporten kommer jag äntligen in. :) Och saknad hade man tycligen varit också. De kände kanske lite panik också eftersom uppgiften skulle in i dag. Men nu har vi fått det uppskjutet och jag mailar in det imorgon efter ha läst deras synpunkter och ändringar. Fattar inte varför jag alltid ska råka ut för allt. Att liksom bli avregistrerad från kursen. Nu är det inte långt kvar, bara uppgift 4 och sen tentamen..wohoo!! Och nästa lördag blir det högskoleprov. underbart...

Kom hem från bion nyss. Himla bra film. En Sara film helt enkelt. Snygg kille och science fiction det är det som är bäst..hahaha :D

Nu ska jag sova..och leka med kissen lite. Hon springer runt här som en tok.
natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela