Sara

våren är här :)

Publicerad 2011-03-20 20:59:10 i Allmänt

Ny vecka imorgon. Helgerna går för fort tycker jag. Skulle vara så skönt att vara ledig på lördagar också. Idag har det bara blivit pluggning hela dagen. Det var min tur att skriva ett protokoll på våran gruppdiskussion som vi haft. Va inte helt lätt kan jag säga. Men jag blev nöjd och hoppas att det duger åt de andra...
Så himla fint väder idag, och jag hann inte ens gå ut i det :( hoppas att det håller sig hela veckan så man kan börja gå lite :) Nu känns det verkligen som om våren är här, nu får det verkliogen inte komma någon mer snö!!!!!

Nu blir det myskväll framför tvn med filmen som går på trean, får se om den är bra och hur länge jag orkar se den.
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela