Sara

walking on sunshine

Publicerad 2011-03-30 14:09:54 i Allmänt

Tar en liten paus i pluggandet. Är inte så himla kul att traggla sig genom en massa vetenskapliga artiklar. :(

Har ju bestält en ny soffa från mio som ska komma om ca 3 veckor. :) De ringde idag..Sov då, men när jag ringde igen så skulle de ringa upp senare. undrar när senare är?? Soffan kan väl inte redan ha kommit föresten? Soffan såg inte så stor ut i affären ju, men när jag kom hem och tittade på väggen va det bara ojojojoj som gick runt i mitt huvud. Men den får plats. exakt..:P Det blir ett rum med en soffa och inget mer. hahaha :)

Och en annan rolig sak är att man får tillbaka pengar på skatten även detta år. Vet inte vad jag skulle ha gjort om jag varit tvungen att betala något. Sen blir det ju lite mer pengar också i och med att jag åker bil till jobbet...super..:D

Är sugen på att baka.. funderar på bläbärspaj..Du vet vilken jag menar Malin ö  ;)   Länge sen man gjorde den. Är så himla god paj. Kanske längger upp receptet här om jag hinner...
Annars händer inte så mycket idag. Ska jobba ikväll. Sen vill jag verkligen komma iväg till gymmet om man hinner med det efter jobbet.

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela