Sara

110514

Publicerad 2011-05-14 11:32:22 i Allmänt

Har använt mina nya easytone skor nu, gick inte så länge med dem så jag kände inte av något. Men de är supersköna att gå i iaf!! :)  Ska ta en längre tur med dem i veckan och se hur det blir då..

Är ju oxelömarknad idag, något jag verkligen inte bryr mig om.. Förr va man ju alltid där och köpte godis och åkte karuseller.. Nu är jag istället väldigt sur, vakna väldigt tidigt pga ett ånglok som tuffar här utanför och visslar. Och sen helikopterturen som de har satt på fältet vid mig.. superkul :(   Och sen parkeringen då.. alla står överallt. och jag får inte åka in till min parkering heller...Nej oxelömarknad är något som verkligen inte intresserar mig längre.

Just nu vid mig..


Annars så händer inte mycket .. Va hos syrran igår och kollade på film och åt chips :) Vi såg på Life as we know it.. Väldigt mysig film tycker jag. Och bra skådespelare.


Nu ska jag hoppa in i duschen!! Ska bara göra ett inlägg till med en del bilder som har tagits i maj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela