Sara

Fredag!!

Publicerad 2011-05-06 21:01:25 i Allmänt

Vad har hänt sen sist då... hmm. Skolan är klar vilket känns skönt. Bara man får tillräckligt med poäng på tentan så. Nästa sak på schemat är att söka den medicinska sekreterarutbildningen. Ska ta tag i det i helgen..

På måndag har jag bokat tid hos frissan för lite toppning av håret. Kom på att det var i oktober sist nu.. hmm hmm ;)

Igår kväll ville jag bara strypa min katt. Kom hem och började göra ordning mig för att sova, ser då Wednesday komma backandes runt hörnet släpandes på ett halsband. Skitkul... Hon har alltså lycktas få upp mitt smyckeskrin i glas som står på toalettbordet. Och hon hade plockat ut alla smycken i det. (har bara mina guldsmycken i det). Tog ett bra tag att samla ihop allt, vet faktiskt inte om jag har gjort det än... Hon hade iaf gömt de olika sakerna lite varstans som under sängen, under mattan, under soffan, i soffan, i en filt, under kläder, under dammsugaren i köket, i hallen m.m... Lilla skatan liksom. Hon älskar smycken och kommer alltid rusandes när jag drar ut lådorna i hallen, (där har jag alla andra smycken). Så nu får jag plocka bort smyckeskrinet också, som mycket annat på natten. kul kul..

I helgen blir det till att städa och sortera och slänga saker. Kanske även tvätta bilen, vem vet..
Nu ska jag natta... så skönt, är jätte trött...

Kommentarer

Postat av: Millan

Publicerad 2011-05-07 18:27:57

Haha hon måste ha vart en skata i sitt förra liv-vilken liten buse!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela