Sara

Lazarus......

Publicerad 2011-05-02 18:38:58 i Allmänt

Pluggningen går lite si sådär just nu. Har iaf kommit en bra bit, men det är en fråga som jag fastnat på :( Nämligen Lazarus stressteori och olika coping stilar att tillämpa...suck... Får ta nya tag imorgon för nu har jag huvudvärk efter att ha läst en massa. Är inte heller helt nöjd med det jag skrivit så här långt, syrran har hjälpt mig en massa, stort tack till henne, men det är mycket jobb kvar...kommer att bli tajt!!!!

Imorgon ska jag till Norrköping för ett personalmöte. Super roligt..eller inte... Har verkligen inte tid med det, men men... Ska passa på att titta på skor till syrran. Hon vill ha såna där Easytone skor. Nu är det ju verkligen dags att sätta fart med träningen. Nu när skolan är över och det är fint väder ute. Har haft mitt träningskort i flera månader utan att använda det en enda gång. SKÄMS!!!!
Måste även sätta fart med mitt personliga brev till den medicinska utbildningen. Det ska vara inne den 15 e maj, så det närmar sig...

imorgon ska vi även provköra en bil vi bokat hos bilhandlaren. Kommer nog bli jätte kul.:)
Nu ska jag åka och jobba, sen blir det Chuck och sen sängen.
Kram!!

Kommentarer

Postat av: Millan

Publicerad 2011-05-03 14:59:02

Säg till om du vill att jag kontrolläser innan du skickar in det. Alltid bra att nån som inte är insatt läser igenom, man blir ju lätt lite "hemmablind" annars. Kram

Postat av: Sara

Publicerad 2011-05-03 18:56:47

Ja det får du jättegärna göra. Kan maila över det nån gång på torsdagen så får du ta en titt på det.. Tack för hjälpen millis! :)

Postat av: Millan

Publicerad 2011-05-05 07:00:55

Görs så! Jag är i skolan till 4 men efter det kan jag titta på det =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela