Sara

Q7

Publicerad 2011-05-03 19:46:02 i Allmänt




Värsta fina panorama taket ju. Va även ett i bagaget..





Jag dööööör vilken underbar bil det är!! Och då provkörde jag inte ens den. Kändes som om vi flög fram och den va sååå tyst. Alla gupp som min bil skramlar över märktes inte ens... sjukt mysig bil. :) VILL HA
Ett litet problem är dock pengarna.. just denna Q7 som de fixa hit till Nyköping va väldigt utrustad och kostade över miljonen... vi va inte alls rädda att något skulle hända :P
Vi provkörde även den mindre varianten Q5, inte alls lika fin bil tycker jag. Kan bero på att den va väldigt lite utrustad och att jag tyckte den nästan var som en vanlig bil, bara lite högre när man klev in i den...Nästa provkörningsbil blir S4 :) Kompressor någon??!! hihi
tror att jag behöver börja spela på Lotto eller nåt. För hur ska man annars ha råd med en???

Nu ska jag ta en macka och sen titta på tv, sen sängen :) natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela