Sara

Shopping

Publicerad 2011-05-11 20:54:38 i Allmänt



Hämtade ut min easytone skor idag, satt som smäck.. Så nu är det bara att börja gå ut och gå då :)
Idag har jag farit runt på stan med syster för att hitta doppresent och present till hennes guddotter som fyller 1 år idag. Grattis till lilla Lowa :)

Sen köte jag lite kläder på åhlens för mitt presentkort, då de inte får in min Burberry summer parfym (beställde den från internet istället). Blev två linnen och en blus...

Annars så stryper jag katten IGEN... Kom hem igår från rundan på morgonen och hittade då mitt smyckeskrin som jag har i hallen på på höga byrån på golvet. sönder...suck.. vet inte vad jag ska gör med henne. Hon vill bara åt alla smycken hela tiden ju :(  Och det var smyckeskrinet jag fick av Malin i juklapp för något år sedan. Finns ju liksom inte kvar nu...dumma katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela