Sara

No sound but the wind

Publicerad 2011-05-30 12:32:35 i Allmänt

Ang det förra inlägget. Jag har sökt utbildningen medicinsk sekreterare här på campus Nyköping. I fredags var det tester och intervjuer. Man var tvungen att klara tre test i svenska, engelska och i data för att komma vidare till eftermiddans intervjuer. Jag klarade dem och kom då vidare. Intervjun gick skit och det är därför jag va så upprörd, orkar inte gå in på det nu.. Men mina intervjupersoner va inte snälla och vände allt jag sa till det negativa...

Nu tíll något roligare.
Va i sthlm i tosdags med Malin. Vi va på ikea och tittade. Meningen var att vi skulle gå på bio också, men alla biofilmer vi ville se börjde vid 6 tiden, vilket är försent för mig.. Köpte inte så mycket, men det blev ändå en duk till köksbordet som nu är hos mamma (bild kommer sen), servetter och diskborstar. Denna fina blomma fick även följa med hem. Så söt :) kan ju inte ha den i lägenheten, så den står i trappuppgången. Ska bara hitta en kruka till den också...

             

Åkte faktiskt upp igen till heron på lördagen. Då med mammsen.. Mamma hade fått biobiljetter vi skulle använda. Vi såg pirates filmen.. så himla bra!! :) Och innan det hann vi med en snabbis på ikea och åt där. Köpte en tavla jag har gått och trånat efter. Va ett nytt lägre pris på den nu :) Så då kände jag att jag hade råd med den...



Apropå shopping, va inne en sväng i Nyköping och köpte dessa sandaler och klänning. Hade en massa presentkort :) Supersköna sandaler med kardborrband!!!!! Snabbt och smidigt in i dem alltså...Så det va all min shopping för denna månad. Nu är det verkligen stopp!


           

Nu ska jag städa lite så att kustbostäder kan komma hem till mig utan att man skäms ihjäl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela