Sara

Baazar

Publicerad 2011-11-17 19:36:14 i Allmänt

Mamma tipsade mig idag om denna sida. De har gamla och nya möbler från Kina och mellanöstern. Har suttit ett bra tag nu och tittat runt på sidan, finns så otroligt många fina saker där! Mamma tänkte köpa lite möbler därifrån, så vi får se om hon blir nöjd... Så det blir till att spara lite först bara, funderar på ett soffbord och ett vitrinskåp.

Va i lägenheten idag igen och tittade på tapeterna som kommit upp nu. Såg fint ut det lilla jag såg, det var lite mörkt så jag såg inte så mycket. Luktade ju inte alltför underbart och fuktigt var det, men jag tänkte sova där inatt iaf. Längtar efter min säng!!!!

Nu blir det tv och julmust :)


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-11-19 12:25:49

Hittade jättemycket fint på den där sidan, bra tips! Vi kan ju åka till Barkarby och titta in i deras butik om du vill? Vore kul.

Postat av: Sara

Publicerad 2011-11-20 11:51:31

Ja visst har de fina saker :) Klart vi kan göra det. I barkarby finns väl den där outleten också? Men jag har för mig att jag inte tyckte den va så jätte bra..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela