Sara

Breaking dawn

Publicerad 2011-11-16 15:48:41 i Allmänt

Idag blir det bio med Malin, vi ska självklart se Breaking dawn. :) Boken är inte så jättebra tycker jag, eller den är skum kanske man ska säga. Vi får se hur det blir på filmduken istället. Special effekterna måste iaf bli bra till del 2. Annars förstörs ju hela grejen.
Va nyss hemma och tittade på hur det gick med tapetseringen. Idag har det målats och slipats och spacklats. Så imorgon sätts tapeterna upp!! Ska dit och kolla på eftermiddan tänkte jag. Sen kan jag ju flytta hem igen :) Sover just nu hos syster med sambo och tre katter. Full rulle här liksom. På måndag fortsätter renoveringen i hallen och köket. Ska antagligen få en ny köksfläkt också, för min funkar ju inte så bra. Brandlarmet tjuter väldigt ofta när man steker något.

Nu blir det mat, är superhungrig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela