Sara

Girls just want to have fun

Publicerad 2011-11-28 21:38:36 i Allmänt

Lite bilder från i helgen hos Malin..



Flum flum
 Självklart blev det singstar också

Kolla in mina vita ögon :)


Annars då.. Va nyss på bio med syster som sagt. Filmen var helt klart bättre första gången man såg den, blir ju inte lika roligt andra liksom..
Såg en lapp i min trappuppgång idag om att mitt internet är avstängt i morgon.. underbart. Ännu underbarare blev det när det några min efter jag kommit hem damp ner en lapp där det står att vattnet är avstängt imorgon...DET MED!!! Förra veckan stängde de av värmen och vattnet... Vad fan står på??? Ska jag ha det så här ett helt år nu tills husfan är klart här bredvid???
Me so happy  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela