Sara

13 september

Publicerad 2011-09-13 15:32:23 i Allmänt

Fick precis ett samtal från Måleritjänst. Den 14 november kommer dem och börjar måla här hemma :) Ska ner nu i veckan och välja tapeter till vardagsrummet. Och kulörer till köket och hallen. Tror att jag kommer få vävtapet där, vilket jag tycker är jätte fint så jag är nöjd. :) Längtar tills det är klart för detta kommer att bli jobbigt. De ska ta det i två omgångar men det blir ju ändå svårt med alla möbler. katten måste flyttas på också.. stackarn. nån som vill ha en katt i två veckor eller tre? (vet inte hur lång tid det tar)

Ska strax kolla på lägenheten en gång till med mamma. Mäta lite och sånt... kolla förråd och tvättstuga m.m...Sen ska vi åka och handla lite också.

Usch nu känns det verkligen att hösten är här. Löven börjar bli gula och det regnar nästan varje dag. Idag blåser det ju typ storm ute också. Hoppas att det lugnar ned sig tills i natt, annars blir det inge kul för mig :(

Kommentarer

Postat av: Millan

Publicerad 2011-09-14 10:10:56

Åh vad roligt att få byta tapetsera/måla om!! :) Får du välja färger och allt helt själv eller?

Hade gärna kunnat ta hand om din katt, men vet inte om din lilla katt skulle vara så förtjust över att bo med Luna och Akina...

Postat av: Sara

Publicerad 2011-09-14 11:34:40

Ja det får jag göra :) Ska bli jätte kul att få det fint. Haha nej jag tror inte hon skulle gilla det. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela