Sara

29 september

Publicerad 2011-09-29 14:07:30 i Allmänt

Blev väldigt sur tidigare idag, först så ville inte ett inlägg publiseras igår från mobilen. Sen idag när jag ska göra det på datorn, ja då har hela verktygsfältet här ovan försvunnit. Började då klicka lite och då försvann hela inlägget bara. Blir som sagt väldigt sur när man har skrivit en hel del och det bara försvinner. Tur att det inte var något viktigt. Får se om jag orkar göra om inlägget igen...
Men nu funkar allt som det ska igen :)

Ikväll ska jag hem till Carro med Malin, hon och hennes pojkvän har nyss har flyttat in till Nyköping. :) Så det blir lite snack och mys med dem innan det bär hem till sängen. Är sjukt trött idag, tänkte liksom vara smart och hinna med en massa och inte sova bort hela dagen. Så nu har jag varit vaken sedan halv tre imorse. Kommer nog bli kul ikväll ;)

Nu är strax pannkakan (ugn) klar! Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela