Sara

jewel case

Publicerad 2011-09-08 13:09:15 i Allmänt

Titta vad jag fick av min söta syster igår, ett smyckeskrin från Mio. Wednesday hade ju sönder mitt förra, dumma katt.. Finns i en mindre storlek också som jag ska köpa, men den finns inte här i Nyköping så det blir en sväng till Norrköping eller till Heron då. :)



Imorgon ska jag följa med syster till stallet igen. Hon ska rida en häst som heter Sally, ett underbart sött tinkersto. Hon red henne i tisdags och det gick super bra. Funderar nästan själv på om jag ska rida jag med nång gång. Verkar ju så kul och man borde ju komma ihåg allt fastän det är 6 år sedan, eller hur?

Sally

Bosse, som jag red mycket. Saknar honom!!!


Idag blir det mys med Malin :) Och på lördag blir det tacokväll, mums!! Sen på söndag ska jag följa med mamma och kolla på en lägenhet. Och vips så har veckan gått. Helt sjukt vad tiden går fort!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela