Sara

Lördag

Publicerad 2011-09-17 16:29:25 i Allmänt

Äntligen helg!!! Ägnar denna lördag åt att tvätta en massa tvätt som legat i tvättkorgen i ett år typ. Filtar, gardiner, jackor m.m. Tvättade den "vanliga" tvätten igår också. Känns som om det är det enda jag gör just nu. tvättar ;)

Lägenheten mamma och jag var och tittade på har hon nu köpt. Så nu flyttar hon tillbaka till Oxelösund efter 2 1/2 år. Lägenheten är verkligen super fin. Eller den kommer att bli det efter nya tapeter och golv. Och sen ett nytt kök också. :) Jag kommer antagligen bo där under tiden de gör om i min lägenhet också. På typ en luftmadrass, hahaha 
Har även övertalat mamma att skaffa en iphone4 :) Så nu kommer en liten viting hem till henne. Vill också ha den i vit!!

Nej nu måste jag till tvättstugan igen, sen blir det till att laga lite mat


Tvättat för fullt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela