Sara

Tapeter

Publicerad 2011-09-21 20:09:10 i Allmänt

Då är det dags att välja tapeter. Jag får bara omtapetserat i det stora rummet. Tydligen ska de bara måla över tapeterna i köket och i hallen. Jag har fått en liten minikarta att välja kulörer från. Fanns bara en färg jag skulle kunna tänka mig och den är typ vit/creme aktig. De andra är i grå och beige ton. Ska titta närmare på allt i morgon i bättre ljus. Tydligen så får man inte välja vilka tapeter man vill heller. Har fått med ett papper på vilka tapeter jag bara får ha i sovrummet och vilka som bara får användas som fondtapet. Och vilka man då får matcha det med. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Känns inte alls som om det är jag som väljer liksom..;)  



Denna tycker jag är väldigt fin. Syns inte så bra på bilden men den är ljusgrå




Man kanske borde ha en fondvägg vid sängen??

Kommentarer

Postat av: Millan

Publicerad 2011-09-22 09:42:14

Det är så synd med hyreslgh:er- att man har så begränsade välmöjligheter när det väl ska göras om. Det är därför vi har bostadsrätt ;) Men det blir säkert bra det där ändå ska du se!!

Postat av: Sara

Publicerad 2011-09-22 21:05:42

Jo det är ju så, men jag vet att Nyköpingshem inte alls har samma sorts regler. Ja vi får hoppas att det bloir bra detta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela