Sara

Unlimited

Publicerad 2011-09-25 20:05:14 i Allmänt

Har nu tröttnat på att höra reklam hela tiden när man lyssnar på Spotify, så nu har jag uppgraderat till unlimited. Då kanske alla undrar varför jag inte tog premium så att jag kan lyssna i mobilen också. Det är inget jag använder så mycket måste jag erkänna. Lyssnar isf på syrran och hennes sambos spotify som jag har gjort hittils :) Funkar as bra det med. En annan grej som störde mig var att en del låtar inte gick att lyssna på för att jag hade redan lyssnat fem ggr eller vad det nu var. Sjukt störande..

Nu är jag på jakt efter ny bra musik att lägga in. Tips någon? Ni vet väl ungefär vad jag lyssnar på ;) Ska titta igenom mina cd skivor, för där kan en del bra låtar man glömt bort finnas.

Idag har jag gått igenom lådor och sånt i jakt på saker som kan slängas. Vet inte vad det var som flög i mig, men saker skulle bort iaf. Så nu har jag två kassar med "skräp".. Lika bra det antar jag. Det är iaf inte saker jag kommer att sakna. Ska fortsätta med mina förråd nu i veckan nu tänkte jag. Där måste jag erkligen röja så att jag kan ställa undan saker där när de kommer och målar/tapetserar om.


Veckan bjuder på samma gamla vanliga. Jobb och skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela