Sara

21 april

Publicerad 2012-04-21 16:09:39 i Allmänt

Så himla kasst väder ju, vill ha sol och sommar.. NU!! Vill ut och cykla, ha picknickar, ut och springa, gå långa promenader utan att frysa. Sen vill jag även börja åka inlines. Lite inspiration från Millan där. Verkar ju så himla kul!! Har redan tittat ut ett par, sen blir det full fart framåt. Så se upp!!

Idag har jag farit runt i affärer med mammsen. Har äntligen köpt en ny klösbräda till lilla kissen :) Kommer hon bli så glad. Sen fick hon även en boll, som är som en klösbräda. Ganska stor alltså. Köpte även en billig jobbparfym på ö&b. Känns onödigt att använda mina dyra till det. Man vill ju ändå lukta någorlunda gott.

Ikväll blir det bio med mamma, syster och Tobbe. Vi ska se 21 jump street. Verkar vara en väldigt rolig film! :)
Men först ska jag hjälpa mamma sätta ihop en gungstol hon köpt på IKEA. Vi får se hur det går med det..





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-22 16:43:50

Glöm inte hjälmen när du köper inlines! Och då kan vi ju åka tillsammans! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-22 20:34:31

Anatar att det är Millan som skrev? Självklart kan vi det :) Nej, ska inte glömma det!

Postat av: Millan

Publicerad 2012-04-23 17:42:03

Haha ja precis det var jag :) Bra det, så spikar vi en inlinesdejt nån gång framöver!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-04-24 21:01:21

Ska bara lära mig åka i dem också! Har aldrig åkt tidigare.. Testade igår och det var sååå svårt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela