Sara

12.02.11

Publicerad 2012-02-11 17:19:40 i Allmänt

Man vet att man har en dålig dag när man försover sig en timme och blir väckt av ett telefonsamtal från nattförmannen.
Man vet att man har en dålig dag när man efter ha stressat runt för att hinna dela ut i tid, inte kommer in i lägenheten igen. Då kanske ni tror att jag tappat nycklarna, men så är inte fallet. Nyckeln går helt enkelt inte att vrida runt. Fick hålla på i evigheter.
Man vet att man har en dålig dag när man är jätte törstig efter rundan och det inte finns något vatten.
Man vet att man har en dålig dag när det är något jävla skitfel här när jag skriver. Om jag rättar ett stavfel så försvinner det jag skrivit senare en bokstav i taget. Finns nog inget mer irriterande..iaf inte just nu.

Efter all denna stress har jag nu ont i magen och huvudvärk. Man känner helt klart att det är en bra dag det här.


Kommentarer

Postat av: Millan

Publicerad 2012-02-11 18:03:21

Ett tips till problemet med tangentbordet: knappen som heter insert.

Ingen bra dag alltså :( Stor kram på dig, och tack för igår, va jättekul att ses igen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela