Sara

24 juli

Publicerad 2012-07-24 11:56:54 i Allmänt

Som vanligt har bloggen blivit lidande, inte för att jag har gjort så mycket, utan bara för att jag inte orkat och inte har någon lust att skriva något. Vädret som har varit denna sommar suger ju... Har fantiserat om att resa bort till någon strand i Spanien eller Italien, men det har vi inte råd med just nu..
Men nu ser det ut som att det ska bli fint idag, imorgon och på torsdag :) Underbart!!! Och imorgon får man lön också, kan det bli bättre???


Har varit kass på att ta kort denna sommar, men några kan jag säkert gräva fram här.
Är inne på andra semesterveckan nu. Tiden går så fort!!! :( Min första semesterveckan ägnades åt att vara sjuk och sen hjälpa syster städa lägenhet. Nu är den äntligen helt klar och kontraktet skrivet. Och jag är ledig och frisk för den som vill hitta på något kul!! :)
 
Har varit ute i stallet nästan varje dag nu sen Solero kom. Är så mysigt och lugnt där ute :) Håller just nu på att lära mig longera honom. Är inte så lätt som man tror... Men han är otroligt snäll och lyhörd så det kommer nog att bli bra. :)


Lite bilder från juni och juli
Välkomstdrink hos jenn och Daniel
Hos jennifer och Daniel på nationaldagen
Mammas julius ligger och äter, så söt :)
Matpaus i Oskarshäll
Oskarshäll
Oskarshäll
Oskarshäll
Gammalt kort på mig haha :) typ 06
Carro och Robert


Syster i Gränna
Grännas polkagrisar
Massa gott inne i affären
Tobbe med motorsågen i högsta hugg


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela