Sara

Sol :)

Publicerad 2012-07-25 10:15:32 i Allmänt

Underbart väder ute idag, så idag ska jag försöka vara ute hela dagen! :) Vet inte vad, men det visar sig.
Gäller ju att ta vara på dessa dagar, tror inte att det kommer att bli så många fler. Hösten kommer ju så fort nu.

Nu till helgen blir det kanske Gröna lund. Ska bli så kul, Va många år sedan jag var där. Som tur är så är systers sambo lika förtjust i att åka karuseller som jag så då har jag iaf någon att åka med! :)

Systers häst har ju varit lite dålig i några veckor och inte gått att rida. Lite nedsatt efter så långa resor. Stackarn. Idag ska hon iaf rida honom igen. För imorgon kommer sadelutprovaren med en massa sadlar. Och då kan han inte vara för pigg. Så vi får se hur det går idag. Han har ju rört på sig nästan varje dag i lina men det är inte riktigt samma sak.


Lilla Solen





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela