Sara

Stockholm

Publicerad 2012-07-29 12:30:33 i Allmänt


Igår va jag som titeln visar uppe i Stockholm med syster och Tobbe. Vi hann med Gröna lund, Nordiska museet, Naturhistoriska museet med film på Cosmonova och sen avslutade vi med Ikea. Va vääldigt mycket folk på grönan och jätte varmt också så vi stannade inte så länge. Borde helt klart inte ha åkt på en helg eller en dag när sommarkrysset va också.
Tror aldrig att jag har varit inne i Nordiska museet tidigare så det va kul att titta runt där. Fachinerades mest av den pampiga byggnaden och inte av utställningarna.
På Naturhistoriska såg vi som sagt på en film, the last reef, de har ju en sån cool duk där. Sen tyckte jag utställningen med foton på vilda djur va bäst. Bilder kommer här nere. Måste få tag på dessa nånstans, vill ha typ alla!!
På Ikea handlade jag bara skålar till min serie jag samlat på mig. Så nu har jag stora och små tallrikar och skålar. Nöjd :) kan säga att jag sov som en stock i natt iaf :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela