Sara

Skapelsen av lilla Sara

Publicerad 2012-10-20 13:08:41 i

Jag hittade denna skapelse i en kartong här om dan. Står inte någonstans på den att det är just jag som gjort den, men jag vet att det är jag. Alla fula saker är det alltid jag som gjort :)
Observera näsan som är ett L. Jag kommer ihåg att jag gjorde näsor just så väldigt länge ;)
Sen har vi det otroliga "fina", långa håret. Med paljetter, det får vi inte glömma.
Men det värsta är väl "mössan" hon har på sig. Vad är det? Något från naturen iaf tror jag..
Har en annan ful skapelse att bjuda på när julen närmar sig. Som min mamma har hos sig. Hon envisas med att alltid ha den framme vid jul ...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela