Sara

I slutet av september

Publicerad 2012-09-27 11:26:06 i Allmänt

Har som vanligt glömt bort att blogga igen.. Antar att det beror på att jag inte har något viktigt att säga :)
 
Idag måste jag åka ut till stallet själv och ta hand om Solero. Hoppas allt kommer att gå bra, han är ju iaf supersnäll :) Nu har jag ridit honom några fler ggr och det går väl bättre och bättre kan man säga. Skrittar mest bara runt och övar att svänga och att stanna när jag vill. Har börjat trava lite och det går ganska fint, vi tar några steg sen bryter vi av och sen om och om igen. Vet inte hur kul han tycker att det är, stackarn ;)
 
Sen vet jag inte hur kul ni tycker det är att läsa om Solero hela tiden ;), men det är ungefär det enda som händer just nu.
Ska leta fram lite andra bilder jag inte har lagt upp senare idag..
 
Några bilder på Solero och moi
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Millan

Publicerad 2012-09-29 14:01:38

Jag tycker iaf om att läsa om solero!! :)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-09-30 13:26:46

Vad kul att du tycker det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela